A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) tájékoztatása szerint 2025 márciusában megkezdődik a Flórián téri felüljárók felújítása. A több mint negyvenéves felüljárók műszaki állapota jelentősen leromlott, így a felújítás elkerülhetetlen. A munkálatok várhatóan 2026 tavaszáig tartanak. A felújítást két ütemben végzik, hogy a közúti forgalom folyamatos maradjon. Már amennyire lehetséges ez.
A forgalmi változások első üteme március 1-jén kezdődik: ekkor lezárják a déli hidat, melyen normál esetben a forgalom Pest felé halad. Az északi felüljáró ekkor ideiglenesen kétirányú lesz, irányonként egy-egy sávon biztosítva a közlekedést. A kivitelező február 14-én veszi át a munkaterületet, és megkezdődnek az előkészítő munkálatok, ami ideiglenes sávszűkítésekkel és forgalomkorlátozásokkal járhat a felüljárók alatti csomópontban, főként csúcsidőn kívül. A torlódások csökkentése érdekében a Szentendrei út felől az Árpád híd, illetve Pest irányába haladók részére új, kétsávos fordulót alakítanak ki a Pacsirtamező utcában.
Az őszi második ütemben az északi hidat zárják, így a már felújított déli hídon a forgalom a szokásos módon, a Szentendrei útról Pest irányába haladhat. Szentendre felé az utcaszinten, a csomópontban jobbra kanyarodva lehet majd közlekedni. A BKK a felújítás idejére az 1-es villamos sűrítését tervezi, továbbá a H5-ös HÉV és a Rákos-Solymár-Pilisvörösvár vasúti járatok sűrítését is kezdeményezte a MÁV-csoporttal egyeztetve. (Az 1-es villamos zavartalanul közlekedik végig, a felújítás alatt.)
A felújítás során kicserélik az útpálya burkolatát, kijavítják a vasbeton pályalemez hibáit, teljes szélességében felújítják a szigetelést, új vasbeton szegélyt építenek, melyre új szalagkorlátot szerelnek. A hidak két végére új dilatációs szerkezetet és sarukat építenek be, valamint kijavítják a vízelvezető rendszert. A munkálatok során vigyáznak a felüljáró alatti régészeti leletek épségére is.
A felüljárókat legutóbb 2002-2003-ban újították fel. A korszerűsítést a KM Építő Kft. végzi, a nettó költség 2,1 milliárd forint, a teljes költség az áfával együtt megközelítőleg 3 milliárd forint lesz. A munkát a fővárosi önkormányzat finanszírozza.