Az egyetlen különbség a francia és a magyar útkezelők tipikus autópály-balesetei között, hogy náluk élénksárga, nálunk narancsszín útkarbantartó járművekbe csapódnak bele lassítás nélkül figyelmetlen sofőrök autói.
BLOG
Az Up & Charge azt állítja, 95%-os hatásfokkal tölthetőek a villanyautók kábelekkel vacakolás nélkül. Az induktív töltési képességgel utólag is fel lehet szerelni az e-autókat, az átalakítás és a padlóhoz rögzített töltőelem telepítéssel együtt is alig drágább, mint egy menőbb fali töltő.
Tovább Végre egy működőképesnek látszó megoldás az elektromos autók kábelmentes töltésére!
A Párizsi Autószalon legérdekesebb dolgai a leghomályosabb zugokban bújnak meg. Egy ilyen eldugott beugróban találtuk ezt a hidrogénesített öreg Jeepet és a villamosított dízel Cliót is.
Tovább Dízel autóból elektromost, V8-as benzinesből hidrogénest csinál egy kis francia cég
Ezúttal egy japán autós háttéripari cég próbálkozik a kecsegtetően helytakarékos, de sok műszaki problémát felvető technikai megoldással. agymotoros villanyautó-prototípusukat elhozták a Párizsi Autószalonra is, hátha valaki megveszi (mármint a technológiát).
Tovább Újra előkerült az agymotoros villanyautó ötlete, de állítólag ez most tényleg működik
A globalizációt nem is lehetne ennél jobban illusztrálni: otthon beülünk egy kínai autóba, majd egy litván bank virtuális kártyáját használva elautózunk Ausztrián és Németországon át Párizsig, használva közben német, holland, olasz és mindenféle egyéb töltőállomásokat.
Tovább Villanyautóval Párizsba: egy kis BYD-vel is meg lehet csinálni