Több balesetet okoznak a kezdő villanyautósok. Legyenek négyszínűek a közlekedési lámpák az "önállósodó" autók miatt? Hogyan kezdhetik biztonságosan az új szezont a motorosok? Nagyobb követési távolság betartását kérik az összes osztrák autópályára kivetített üzenetben.
BLOG
Új adót kapnak jövőre a villanyautósok, az Apple leállította az önvezető elektromosautó projektjét, amire eddig elképesztő összegeket költöttek, Budapesten pedig megszűnik egy valóban zöld közlekedési lehetőség: a villanyrobogóbérlés.
Újabb európai autógyár kacsintgat a hidrogén felé, miközben Kínában épp visszaesett az elektromosautók eladása. A jövő lítiuma lehet a nátrium, ha akkumulátorgyártásról van szó, a briteknél pedig megtalálták a döcögősen haladó elektromos forradalom kerékkötőjét, aki nem más, mint Mr. Bean.
Túl nehezek az elektromos autók ahhoz, hogy a szalagkorlát, mint utolsó esély megállítsa őket. A buszsávokat nem tiszteljük. Egyelőre nem mondhatjuk, hogy az e-roller veszélyesebb mint a bicikli. Nem lesznek fizetőkapuk Horvátországban.
A híres-hírhedt Autopilot miatt visszahívják csaknem az összes amerikai Teslát. Mi? Miért? Mi lesz? A másik, hogy szakértők aggódnak a Cybertruck miatt közlekedésbiztonságilag. Musk: biztonságos. Szakértők: mások meghalhatnak.
Tovább A Tesla jogos (?) ekézései – heti közlekedésbiztonsági összefoglaló
Elektromos autók lepik el Vatikánt, villanytaxik Párizst, és érkezik az applikáció is, ami segít majd környezetkímélőbbé tenni az utazásainkat
Drágább a baleset az elektromos autókkal, nincs egységes téligumi-szabályozás, forró a hangulat az e-rollerek körül Nagy-Britanniában (is).
Miert töltik a rohamkocsikat a pihenőidőben?
Az elektromos autók tervezésénél elsődleges szempont a nagyfeszültségű akku masszív védelme ütközések esetére. Ennek sikeressége még ezen a pici, régi konstrukciójú roncson is remekül látható.
Tovább Azért nem úgy van ám az, hogy megpöccintünk egy villanyautót és az kigyullad