Sejtjük, mire gondolt az út kezelője, vagyis egy kistelepülés önkormányzata, amikor kirakta ezeket a 30-as táblákat, de a végeredmény így is rém hülyén néz ki.
BLOG
30-as zónák pro és kontra. Elvakít a nap? Az ügyészséget nem érdekli. Gyorshajtás, vakmerőség, kerékpárosok: a legnagyobb problémák Ausztriában. Münchenben nem csak a büntetés erejében hisznek. Veszélyesek a megcsavarodott gyerekülés hevederek? A nagy amcsi e-pickupok átszakítják a szalagkorlátot (videó).
Tovább A vasúti balesetektől a 30-as zónákig – heti közlekedésbiztonsági összefoglaló
A britek - úgy tűnik - az amerikaihoz képest más utat követnek az autonóm autókkal okozott balesetek jogi megítélésében. Az olasz rendőrség rákapcsolt, többet vannak az utakon, melynek meg is lett az eredménye. És a számunkra a közúti jelzésekben példás Franciaországban is akad zűrzavar. Aztán meg mégse. Csak picit.
Frankfurt belvárosának egyes részein 20 km/h lesz a max. Kínai autópályákon lézerfénnyel próbálják éberen tartani a sofőröket. Egyes francia autópályákon kiiktatják a fizetős kapukat - mégsem tetszik sokaknak.
Zagyva csíkok (elvileg) lassítják az autósokat egy francia faluban, 30-azás Nagy-Britanniában is, és mennyi ideig kell állni a stoptáblánál? Heti közlekedésbiztonsági összefoglaló.
Tovább Régi és új megoldások a közlekedésszervezésben - heti összefoglaló
Sokat segít a sebességkorlátozás betartatásában, ha a közlekedők látják, hogy a táblának van értelme.
A spanyol városi utak mintegy 70 százalékán óránkénti 30 kilométeres sebességkorlátozás lépett hatályba kedden.
Tovább A spanyol nagyvárosokba is jön a 30 km/órás sebességkorlátozás
Kompozit alapra, szigetelőszalag-technikával, ismeretlen művésztől.