Sok a teherautó meg a villamos. Ha jól értjük, ez itt a probléma.
Tovább Ezekben az országokban a legrosszabb vezetni; Magyarország is rajta van a 25-ös listán
Sok a teherautó meg a villamos. Ha jól értjük, ez itt a probléma.
Tovább Ezekben az országokban a legrosszabb vezetni; Magyarország is rajta van a 25-ös listán
Néhány tipp autósnak, kerékpárosnak, rolleresnek, gyalogosnak, hogy csökkenhessenek a balesetek. Egyszerű dolgok ezek.
Tovább Ősz és egyre rövidebb nappalok: veszélyben a gyalogosok, bringások, rolleresek
Az idei hannoveri haszonjármű-kiállításon már akkora teherbiciklit is láttunk, amire rá kellett írni, hogy ez egy bicikli, nehogy az emberek azt higgyék, valami utálatos kisteherautó
Tovább A biciklik már tényleg kezdik méretben, súlyban beérni az autókat
Érdekes és néhány helyen Budapesten is alkalmazhatónak tűnő megoldás a változó irányú sávos főút. Lehangoló és látszólag teljesen indokolatlan a 30-as korlátozás egy olyan mellékutcában, ahol esély sincs mást látni az úton, mint autót.
Tovább Egy hasznos és egy haszontalan közlekedés-szabályozási megoldás Barcelonából
Van egyfajta kisipari bája a CD-kkel telerakott bringakeréknek, de nem ez a legbiztonságosabb módja a láthatóság megteremtésének.
Tovább CD-kből kerékpár-prizmát? Mutatjuk, miért nem jó ötlet!
30-as zónák pro és kontra. Elvakít a nap? Az ügyészséget nem érdekli. Gyorshajtás, vakmerőség, kerékpárosok: a legnagyobb problémák Ausztriában. Münchenben nem csak a büntetés erejében hisznek. Veszélyesek a megcsavarodott gyerekülés hevederek? A nagy amcsi e-pickupok átszakítják a szalagkorlátot (videó).
Tovább A vasúti balesetektől a 30-as zónákig – heti közlekedésbiztonsági összefoglaló
A várandós autóvezetőknek szánt hevederek többet ártanak. Mint ahogy a vastag télikabátban vezetés is veszélyes. A brit nők jobban félnek a kerékpáron. Európai gumiszabályok országonként.
A 80 ezres belgiumi Kortrijk olyan zónát hozott létre a történelmi belvárosban, ahová az autók is bemehetnek, de a biciklikhez kell lassulniuk. A dolog működik.
Tovább Így is élhet együtt kerékpár és autó egy városközpontban
Van egy ötletünk a Bubival kapcsolatban.
A kerékpár (és elektromos kerékpár) a közúti közlekedés rendszerének praktikus, racionális, a környezetet nem szennyező, alig terhelő eleme, népszerűsítésének szándékával egyetértünk. Néhány kisebb fenntartásunk viszont van a hivatalos magyar bringás stratégiával kapcsolatban.
Kíváncsian várjuk a másfél méteres kötelező távolságos biciklislobbi álláspontját azzal kapcsolatban, hogy itt például mi lenne a követendő magatartás az autósok részéről.
Tovább Csak egy budapesti kép arról, mennyire reális a biciklisektől tartott másfél méter távolság
Biztos, hogy okos dolog ennyire kreatívnak lenni a budapesti kerékpárosforgalom szabályozásában?
Tovább Biciklisek: itt így egy kicsit megkunkorodtok, odaálltok az autók elé és zöldre indultok!
Hosszú évek problémáját oldotta meg a II. kerületi Önkormányzat. Kár, hogy egyelőre a kerékpárosok tojnak rá.
5000 forintos büntetésre szoktatja a békés lakosságot a fővárosi közlekedésszervező?
Brandenburg tartományban közel két kilométeres útszakaszra került furcsa, amatőr módon felfestett kerékpársáv, a rendőrök is értetlenül állnak a jelenség előtt.
Tovább Sajátos bringasávot festettek partizán akcióban egy német útra
Tényleg könnyebb lett a bérlés és a biciklizés is az új Bubival? Kipróbáltuk.
Megjelentek a Bubik a fővárosban, de még nem lehet bérelni őket.
A budai belterületi kis erdőben könnyen rendezni lehetne a helyzetet, ha végre elérne törvényhozói magasságokig is az itt felszínre került probléma.
Tovább Lelkes bringások, egy nemzeti park és a magyar törvények kusza gombolyagába keveredtünk
Vannak olyan bringabarát ötletek, amelyekhez nem kell sok pénz, apróságnak tűnnek, mégis sokat lendítenek a kerékpáros közhangulaton.
Bringások pályát építenek maguknak az erdőben. Erdőpusztítás nagyüzemben - Budapesten belül. Valakit esetleg érdekel?
Tovább Súlyos környezetkárosítás a 2. kerületi erdőben (FRISSÍTVE!)
Ezek a felújítások várhatók idén Budapesten (a BKK-tól, mert sokan vannak, akik felújítanak)...
Tovább Üllői út és a 2021-es budapesti útfelújítások (egy része)
A kampány célja a járművezetők figyelmének felhívása a biztonságos, 1,5 méteres előzési oldaltávolság betartására.
Olyannyira nem vagyok bringás-ellenes, hogy épp most bicikliztük körbe családilag a Balatont. Viszont amikor Biatorbágy és Etyek között utolértük egy kollégával nemrég ezt a csapatot, nem bírtam nem bekapcsolni a kamerát. Nem is azért, hogy a...