A néma csendben és őrült tempóval száguldó elektromos kerékpárokat, rollereket hamarosan kitilthatják a Central Parkból. Közben a kínaiak elektromos pickuppal indulnak világhódító útra. Szintén kínai vonatkozású hír: a Nürburgring egyik kanyarját átnevezik. Az új név Xiaomi kanyar lesz, amit a telefongyártóként ismert, de elektromos autógyártó lábat is növesztő cégről neveztek el.
BLOG
Ide gyűjtjük azokat az ügyeket, amelyekben minden intézkedési lehetőséget kimerítettünk, mégsem sikerült javulást elérni, pedig igény vóna rá.
Tovább Rendszerszintű problémákat jelző, kiemelkedő jelentőségű forgalomszabályozási hibák
A BYD Seal U továbbfejlesztett technikájú változatát egy háromszáz kilométeres fogyasztási versenyen próbáltuk ki Budaörstől Balatonfüredig és vissza a hazai sajtóbemutatón.
Tovább Így kell fogyasztási versenyt nyerni egy konnektoros hibriddel
Koreai furgon, japán pickup, ausztrál hajó, mind villanyhajtással: a múlt hét újdonságai.
Ezen a héten a víz körül forognak az elektromos, zöld hírek. Útra kelt a világ legnagyobb autószállító hajója, aminek a fedélzetén akár 9000 darab autó is elfér. A méretskála másik végén egyemberes, hátra szerelhető víz alatti barangolást segítő járműről adunk hírt. Végül pedig a medencetulajdonosok életét megkönnyítő, önjáró, medencetisztító robotról írunk.
A francia Hivatalos Közlönyben 2025. április 9-én megjelent rendelet a „biztonsági folyosó” jelzéseket beépíti a közúti jelzések közé.
Változnak az eszközök és a társadalom, ezért új táblák és piktogramok kellenek, vélik az illetékesek.
Bejött ez a mód, hogy szűk és/vagy zsúfolt városi utcákban könnyebben megközelítik a helyszínt ezekkel a teherbringákkal - tele szerszámmal.
Tovább Az elektromos bringás sárga angyalok Németországban: gyorsabb reagálás zsúfolt városokban
Szinte helyben megforduló, oldalazva is haladó, 1000 lóerő körüli prémium kínai márka érkezett nemrég Európába, Denza néven. A BYD luxusmárkájának első modellje a Z9GT. Kanadában 400 kW-os, egyelőre ingyen használható gyorstöltővel csalogat vevőket egy áruházlánc, és végül egy elektromos, csendes üzemű kúpos kőtörő a hét harmadik újdonsága.
Nem csak az ittas vezetés, hanem a másnaposság is jelentős kockázatot jelent az utakon. Sokan alábecsülik ennek a kockázatát.
Vajon Magyarország hol áll a listán?
Tovább Európai legvakmerőbb sofőrjei: országonkénti felmérés
Az ADAC megnövekedett balesetveszélyre figyelmeztet a szezon elején. 2024-ben két százalékkal nőtt a halálos motorbalesetek száma Németországban. A motorosok kockázata négyszer nagyobb, mint az autósoké. A műszaki ellenőrzés és a defenzív vezetés kulcsfontosságú.
Tovább Figyelmeztetés a motorosoknak: növekvő balesetveszély a szezon elején!
Annyira sok az utak mellett az indokolatlan, túlzó vagy felesleges tábla, hogy elvész köztük az a néhány, amire tényleg nagyon fontos lenne odafigyelni. Ezen a lehetetlen helyzeten próbálunk meg segíteni piros és sárga pöttyökkel. Lehet, hogy hülye ötlet, de nem tudunk jobbat.
Tovább Honnan tudjuk, hogy a sok indokolatlan korlátozó tábla közül melyik fontos tényleg?
Önjáró, távirányítható, kabin nélküli rakodóképet mutatott be a Case. Jött hír a Volvo világelsőnek számító, derékban csuklós, elektromos hajtású bányagépéről, és egy mókás, elektromos roller-és irodai szék hibrid is belefért az eheti zöld válogatásba.
Utolértünk egy vonuló pandarajt Barcelona mellett a sztrádán, és utánanéztük, hogy hova sietnek ennyire ezek a cuki jószágot.
Hogy került az M1-es Biatorbágy melletti felhajtójának kis gyepszigetére egy új ing?
Delhiben annyira szennyezett a levegő, hogy új intézkedést hoztak a város vezetői: a 15 évnél öregebb autók nem tankolhatnak üzemanyagot. Amerikában az elektromos autók macerás téli töltésére találtak megoldást, amitől ötször gyorsabban tölthetők a Li-ion aksik kemény fagyban. Egy észt elektromos bicikliket gyártó manufaktúra pedig USB-C porton tölthető villanybringát mutatott be.
Vajon mire gondolt a költő, mi másért menne be bárki egy zsákutcába, mint azért, mert ott van az úticélja?
A sajtóban kritika nélkül futott végig a hír: jönnek a kötelező helyett csak ajánlott sebességet megjelenítő, zöld táblák. Mi pedig nem értjük, mi ez a hülyeség, hisz ilyen tábla már rég létezik! Csak nem zöld és kerek, hanem kék és szögletes.
Tovább Miért kell feltalálni a zöld Ajánlott sebesség táblát a kék helyett?
Ezen a héten egy a gyári akkumulátorral bő 660 ezer kilométernél is többet futott elektromos autóval kezdődik a válogatás, majd kiderül, hogy az amerikaiak 67 százaléka nem vásárolna Teslát, végül pedig egy világelső, távirányítható lánctalpas munkagépe érkezik, amit beltérben és bányában is gond nélkül lehet használni.
Ezt még azelőtt vettem, hogy Elon meghülyült, mondja most már legalább egy cseh Tesla-tulaj is.
Nem csak bosszantó, esztétikailag is aggályos, ha a korai elektromos Renault szedánban megadja magát a központi zár vagy a csomagtartó zárja.
A múlt héten két kínai, elektromos autózásban érdekelt óriásvállalat állapodott meg egymással az akkumulátorcsere-állomások fejlesztéséről, és a rendszer szabványosításáról. Közben a Segway óriási visszahívást rendelet el menet közben összeroskadó, balesetveszélyes rollerei miatt. Az is kiderült, hogy Kaliforniában már több az elektromos autótöltőpont, mint a hagyományos üzemanyagkút-oszlop.
Beálláskor a 200E busz segge néha kicsit eltart a padkától a reptérnél, mert a shuttle-kisbuszok, mit tesz Isten, kicsit hosszabbak, mint a nekik kijelölt parkolóhelyek.
- Újabb bejegyzések
- Korábbi bejegyzések