A különcködés öröme, kompromisszumok nélkül. Teszt: Nissan Juke N-Sport Hybrid - 2025

A Nissan Juke zseniális dizájnja egyedülálló jelenség az európai kisautók mezőnyében. Sikeresen hozza egy Mini vagy egy Fiat 500 formai bűbáját, úgy, hogy ebben nem segít neki a nosztalgia. Nagyon hasonló karakter, mint a már csak a hibridhajtás miatt is legkézenfekvőbb konkurens, a Toyota C-HR, de kevésbé ufós, barátságosabb, szerethetőbb, kisállatosabb. És még talán nem is túl nőies, pláne, ha egy N-Sport verzióról van szó.

A mai, második generációs, 2019 óta gyártott, tavaly alaposan felfrissített Nissan Juke szerkezetileg egy az egyben egy Renault Clio, viszont még úgy is jóval izgalmasabb, hatásosabb a megjelenése, hogy a Clio is tök jól néz ki. Sőt: ha jobban belegondolok, csaknem az összes európai piacon kapható mai kisautó tök jól néz ki. Még a szegény rokon platformtárs, a szintén a Renault-Nissan CMF-B építőkészletből, de annak egyszerűbb változatából összerakott Dacia Sandero is kellemes látvány. Szóval hatalmas elismerés jár a Nissannak, amiért sikerült hat éve egy olyan kiskocsit rajzolni, ami még ma is simán képes optikailag kikiabálni az utcaképből. És nem csak akkor, ha olyan rikítóan sárga, mint a tesztautó. Ja, és ráadásul még jó is.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 001

Nissan Juke Hybrid N-Sport: jópofa dizájn robusztus Renault-Nissan alapokon, takarékos-komfortos hibridhajtással. Az N-Sport a csúcsmodell, ennél drágább Juke nincs

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 003

A Nissan Juke Hybrid N-Sport jelenlegi listaára 12,3 millió forint; ez a kivitel minden rendelhető extrát tartalmaz, a BOSE-hifitől a kettős fényezésig. A létező legolcsóbb Juke az egyliteres, 115 lóerős turbós alapmotorral 7,78 millió forintba kerül.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 004

Méretek: 4210x1800x1593 mm

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 005

Tengelytáv: 2636 mm, szabad magasság: 18 cm

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 006

1405 kg üresen az autó

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 008

Az 1,6 literes szívó benzinmotor és a 36 kW-os villanymotor összesített teljesítménye 143 lóerő

A legcsudálatosabb a Juke játékos dizájnjában, hogy a forma sehol nem rondít bele a funkcionalitásba. Az első Juke-kal (élt: 2010-2019) kapcsolatban még jogosan merültek fel a hátsó traktus és a csomagtér szűkösségét kifogásoló kritikák, de a tíz és fél centivel nagyobb tengelytávú második széria egyáltalán nem érződik szűkebbnek a Cliónál. Kivéve a csomagtérben, de ennek oka van. Ezt az okot szép krómbetűkkel fel is írták az autó oldalára: HYBRID.

A Nissan Juke hibridhajtású változatában nem a nagyobb Nissan crossovereknél (Qashqai, X-Trail) használt, tisztán elektromos véghajtású, a benzinmotort csak generátorként üzemeltető E-Power rendszert, és nem is a korábbi hibrid Nissanokban alkalmazott Toyota-féle, bolygóműves erőátvitellel szerelt technikát, hanem a Renault Captur-ből, Mégane-ból és Clióból származó, ott E-Tech Hybridnek nevezett hajtásláncot használja a gyártó. A Juke-ban tehát egy 1,6 literes szívó benzinmotor az elsődleges energiaforrás, aminek közvetlen munkatársa egy nagy teljesítményű indítómotor-generátor egység, egy második villanymotor pedig a hajtásba dolgozik bele, elsősorban a benzinmotort támogatva a gyorsításban. Kis tempónál, finoman nyomva a gázt rövid ideig tisztán elektromos mozgásra is képes a hibrid Juke. A lassítások energiáját egy 1,26 kWh kapacitású lítiumakkumulátor tárolja, ami sima hibridautóról lévén szó külső áramforrásról, konnektorból nem tölthető. 

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 034

Végsebesség: 166 km/h, 0-100 km/h-s gyorsulás: 10,1 s

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 011

225/45R19: komolykodó méret a nem igazán erős, bár meglepően nehéz kiskocsihoz

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 009

Elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztés van alatta

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 010

LED-es, automata reflektoros, de kézi magasságállítós fényszórók kerültek a legdrágább Juke-ba

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 012

A műszerfal nem érintőképernyő-centrikus, a klíma, az audiorendszer lepillantás nélkül is kezelhető, jól bevált hagyományos kezelőegységeket kapott

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 013

A kormánygombokat gyorsan meg lehet tanulni: a Juke ergonómiája azt szolgálja, hogy a vezető mindig az útra figyelhessen

Az elektromos és a belsőégésű hajtómotor ereje franciásan túlkomplikált hajtásláncon át éri el az első kerekeket. A hajtó villanymotorhoz két, a benzineshez négyfokozatú mechanikus, kapcsolókörmös sebességváltó kapcsolódik, kuplung viszont nincs: a recsegésmentes kapcsolásokért a benzinmotort a mindenkor kívánatos fordulatszámra pörgető második villanymotor is felelős. Bonyolultnak hangzik? Az is - tízévesen, 150 ezer kilométeres használtautóként nem biztos, hogy a leginkább ajánlható vétel lesz majd egy ilyen hibrid Juke. Addig viszont a Nissan által nyújtott különleges garanciális feltételek megnyugtatóak: az alapértelmezett 3 év és 100 ezer kilométer jótállás kiterjeszthető 10 évre és plusz 50, elvben tehát akár 150 ezer kilométerre.

A hibridhajtással meglepően fürge és elvárhatóan takarékos autó a Nissan Juke. A 10,1 másodperces 0-100-as gyorsulás nem hangzik túl izgalmasan, de a gázpedál moccantására azonnal 205 Nm-t szolgáltató elektromos segédhajtás ügyesen kisimítja a motor és a váltó(k) összes mechanikus késlekedését és az Euro 6-os emissziós szigor óta jól ismert lomhaságot a belsőégésű motorok gázreakciójában. Ha menni kell, a Juke megy, és az előzéskor, elindulásnál tapasztalható instant gyorsulás fontosabb, mint a rideg matek, miszerint ha tizennégy mázsára száznegyven lóerő jut, akkor azért az nem egy sportkocsi.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 014

A klímakomfort sokkal jobb, mint egy kisautótól várnánk: ha csak egyzónás is a rendszer, a hűtés is, a fűtés is gyors, hatásos és huzatmentes

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 016

A kilátás a gömbölyded forma és a szűk ablaknyílások dacára nem rossz, a Juke jól érezhető parkoláskor is. Aki mégsem érzi, annak segít a körpanorámás kamerarendszer

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 017

A kagylóülések és az Alcantara-betétek kiteljesítik a játékos dizájnt: a legszerethetőbb Juke a fullos Juke

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 018

Az anyagminőség (leszámítva az N-Sport extrákat) tömegautós, de a részletek jól kidolgozottak, így a beltér nem luxy, de igényes

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 026

Kisautós alapok, szépen dekorálva: ezt adja a fullos Juke

A hibridhajtás tipikus előnye a könnyed, szinte pihentető vezetési élmény, és ez a Jukeban is maradéktalanul megvan. D-be húzom, előre megy, R-be tolom, hátra, a fékezéseket pedig sosem érezzük energiapocsékolásnak, hiszen ilyenkor töltődik az akkuba a később újra felhasználható mozgási energia. Az ember egy fullhibridben nem is annyira gyorsít, lassít, gázt ad és fékez, hanem inkább csak áramlik a forgalomban. Ez a hibridesen nyugis hangulat kezdetben keltett is bennem némi disszonanciát az Alcantarával gazdagon dekorált, kagylóüléses, N-Sport-ban ülve, de nem kellett hozzá sok idő, hogy megszokjam a harsány dizájn és a békés technika kontrasztját és megszeressem ezt a sportosan nem sportos kis Nissant. 

A megszeretésben nagyon sokat segített az is, hogy a Juke még az érintőképernyő-invázió előttről érkező modell, rendes fizikai klímakonzollal, hifivezérléssel, kormánygombos kismenüvel. Könnyű benne az útra figyelni, lepillantások nélkül belenyúlni a fűtésbe, hűtésbe, audióba. Manapság szinte minden új tesztautóval állandó, hosszas veszekedéseket folytatok, miközben próbálok elintézni valamit az egyszerre túlegyszerűsített és túlkomplikált menürendszerben, a döcögő autóban billegő kézzel, de a Juke nem bosszantja a sofőrt ilyesmivel. Beszélgetni viszont nem tudtam a Juke-kal: az Amazon Alexa alapú hangvezérlés a magyar piacon nem használható.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 019

A menürendszert leginkább csak a navigáció és a telefon kezelése során kezdi piszkálni az ember a Juke-ban, minden másra ott vannak a rendes fizikai gombok, tárcsák, kapcsolók

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 020

A képminőség elakadt a múlt évtizedben

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 021

A vezetéstámogató rendszerek gyakran buták és agresszívek a Juke-ban, de a zavaró elemek könnyen kikapcsolhatók

A kormányzás pontos, a nagy hasmagasság és az egyszerű futóműkonstrukció dacára stabil, extrém billenésekre nem hajlamos, jól kézben tartható autó a Juke. Mindeközben pedig kényelmes is: a kisebb úthibákat ügyesen kisimítja, a nagyobbakat hangosan, de nem fájdalmasan kezeli le. Az elektromos visszatöltés mértéke nem nagy, a fékátmenet a visszatöltéses és a tárcsafékes lassítás között nem zavaró

Ami meglepő ettől a formától: a kocsiból a kilátás jó. Lehet érezni az autó határait, a nagy tükrökben jól látszik, mi van mögöttünk, a belső tükör és a szenzorok-kamerák modulja pedig nem takarja ki a kilátást jobbra, mint oly sok kiskocsinál. Ha mégis bizonytalankodnánk parkolásnál, a Nissannál régóta természetes körpanorámás kamera is hasznos, bár a rendszer képminősége nagyon nem a mai elvárások szerinti.

Az EU által erőltetett hasznavehetetlen, de kötelező ál-biztonsági funkcióknak köszönhetően minden mai autóban számíthatunk a mindennapi bosszankodásra - a Juke-ban is. A sávtartó automatika sokszor a vezető ellen dolgozik, a táblafelismerés nagyon gyakran hallucinál, a követőradar túl ijedős, hamar elveszi a gázt a sztrádán, ha a horizonton felbukkan egy kamion. Viszont két gombnyomás a kormányon elég ahhoz, hogy a minden újraindítás után újraélesedő vezetőidegesítő rendszerek utálatosabbik részét kikapcsolhassuk. A követőradart sajnos nem lehet: mint ma már szinte minden új autóban, ez a Juke-ban is végleg összeforrt a tempomattal.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 022

Sok autópályával is simán 6 liter alatt maradt a fogyasztás, városi-elővárosi forgalomban pedig az 5 liter alá való becsúszás is reális cél

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 024

A hibridrendszer energiaáramlási ábrája nagyon szép és technós a műszeregységen, még ha sok értelme nincsi is ezt a képet kirakni ide középre a sebesség, a navi vagy a fogyasztás helyett

A helykínálat elöl kimondottan jó. Az üléspozíció nem alacsony, nem sportkocsis, a magas műszerfal miatt mégis úgy érezzük, hogy "benne" ülünk az autóban. A kagylóülések hosszú távon sem fárasztóak, kényelmesek és nem izzasztóak. A váltókar előtt szépen sorban találunk egy USB-C, egy USB-A és egy szivargyújtó-konnektort is.

Hátul már korlátozottabbak az utasok lehetőségei. A hátsó üléseknél már eleve a szellőzők és a könyöklő hiánya is jelzi, hogy a Juke kiskocsi. De azért annyira mégse kicsi. Lenyomtunk vele egy 8-900 kilométeres országjáró körtúrát két cingár huszonévessel hátul: erre teljesen elég volt a kocsi. Végül azért csak túlfeszítettük kicsit a kereteket: egy rövid úton mentünk az autóval öten is, úgy, hogy hátulra egy 18 éves csapat ült be, de ez már mindenkinek kényelmetlen volt és ezen már az amúgy tiszta és erős hangzású BOSE hifi se tudott segíteni.

A 354 literes csomagtartóba a pár napra való cucc jól befért, és ha a hibrid Juke raktere kisebb is 70 literrel a sima benzinesénél, a padló alá még így is befért egy mankókerék! A csomagtérfedél nem motoros, de ez egyáltalán nem is hiányzik; a kicsi, könnyű fedelet egy könnyed mozdulat lecsapni vagy kinyitni. Nagyon szerethető az ízlés szerint gombbal, kilincsérintéssel vagy egyszerűen a kocsihoz közeledéssel vagy tőle eltávolodással automatikusan működtethető nyitás-zárás, az pedig inkább vicces, mint zavaró, hogy leparkolás után gyakran elfelejtettem leállítani a motort, hiszen a hibridhajtás miatt az már eleve nem is járt ilyenkor, ugye. Egy említést a kocsi kulcsa is megér: szép, uniszex kis ékszer.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 027

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 029

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 031

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 032

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 033

A Nissan Juke Hybrid N-Sport nem gyors, nem sportos, de élvezettel és kényelmesen vezethető, fürge autó. A Toyota hibridrendszere kifinomultabb és takarékosabb, viszont a Nissané "autósabb", érzelmesebb, több benne a lélek. Aki beleszeret a Juke különleges dizájnjába, annak mindenképp a hibrid opciót javaslom: az egyliteres, háromhengeres turbós benzinmotor sokkal szomjasabb, zajosabb, ráadásul meglepő módon klasszikus vezetési élmény tekintetében is jobbnak éreztem az egyáltalán nem klasszikus technikát.

A Juke az egyik legnagyobb jellem a kiskocsik kínálatában, a Renault-féle hibridrendszer pedig nagyon passzol hozzá - viszont ez a modell nem tud jó olcsó kiskocsi lenni, mert igazi bukáját csak így, fullextrásan adja ki. Ami pedig talán a legnagyszerűbb benne: az extravagáns forma nem megy a tartalom rovására, a funkció nem sérül a dizájn miatt: meg is vagyunk lepve, hogy egy ennyire érdekes, vicces, hatásos megjelenésű kiskocsi ilyen kompromisszummentesen jó is lehet.

Nissan Juke Hybrid 2025 Traffix 035

Fekete-sárga és fekete-sárga között is van különbség

Nemzeti Együttműködési AlapMiniszterelnökségBGA

A TraffiX működésének finanszírozásában a Nemzeti Együttműködési Alap is közreműködött.

Címkék

választás kapcsolat Ford Ka Brixton Brabus hivatalos Brabusz blog hídpornó Martorell Rudolf Yaris Ford Transit autóreklám autómosó vadász gördeszka carspotting gólya egyirányú utca Portugália OBB hómaró gyorshajtás sofőr röhej Drezda DDR halottaskocsi Waze hókotró 4-es metró kuka FKF traktor túlméretes szerelvény üldözés tetőbox prius tapolca királynő Trabant kötelező természetkárosítás olajkút zala megye akadálymentesítés union felelősségbiztosítás NÚSZ nosztalgia segélyhívó downhill természetvédelem hírek kijárási tilalom aluljáró Lánchíd építkezés mixerautó betonmixer mixerkocsi street art libegő MOL Limo trolibusz sorompó alagút 1-es út BKV fedélzeti kamera fénysorompó m3-as autópálya félsorompó Spanyolország mentők Jaguar felicia pickup diy tűzoltóautó autómegosztó Volán skoda vasúti átjáró hülyenév metró BMW motoros Frankfurt Finnország környezetvédelem kereszteződés kerülő M0 Barkas szlovákia büntetőfékezés embléma vicces villamos elektromos hajó toyota prius Budakeszi közút dashcam reklám COVID-19 Urban Collëctif ICE opel frontera Isuzu 3-as metró megállás 4-es út sávlezárás főpolgármester videó közlekedés tréler hirdetés matrica mini countryman elektromos bányagép hülye kiírás zene Kanada gyalogos Nissan Hollandia kaiyun avtoexport kgfb kerékbilincs volkswagen közvilágítás kamion bicikli 112 terepjáró járda kresz-módosítás autóút busz rendszám szabály M1 elektromos bicikli 60-as tábla körforgalom autópálya Lime dízel FEOL 5g Velencei-tó hoax ZalaZONE online térkép aszfaltfestés felfestés hülyeség hőség győr varsó forgalomcsillapítás légszennyezés dugódíj levegő munkacsoport ellenőrzés közúti ellenőrzés gazdagrét városépítészet koppenhága fiat Gyermekvasút ergonómia omsz megkülönböztető jelzés bérlet talált tárgyak közösségi matchbox kolodko margit híd autós üldözés 8-as jegybankelnök matolcsy ford f150 modell hódmezővásárhely visual signature c evolution futár ctis jobbra tartás kia niro sportage lakott terület kezdete lakott terület vége genf daru citroen agip oldaltávolság józsefváros traffix dashcam csákvár India őz jog m1m7 gumi tűzoltógarázs e-mobilitási tranzíció Bubi utastájékoztatás húsvét kispolszki pötördi szerviz bicske volánbusz köpködés Szentendre szabálytalanság felesleges tábla útburkolati jel hidrogénautó 8126 renault közbringa tábla éjszaka suzuki autóroncs Budaörs bogár vw örményország relatív gyorshajtás francia mercedes jegy autópálya-pihenő autóipar hibás tábla vezetéstámogatás kerékpársáv USA vw bogár Párizs balesetveszély programajánlómúzeum év körforgalma Vecsés baki mirai borgwarner kerékpáros stratégia ceausescu bukkanó vadveszély babakocsi kerekesszék árpád híd innováció elektromos jármű navigáció karlobag kortrijk vonat Svájc felmérés iaa 2024 buszsáv forgalommal szemben Honda mini wales autólopás felelősség felújítás önvezető autó M30 gps kézműves tábla ford focus kár tél mol autómatrica M1-es autópálya elektronikus jegy légmentes gumi kerékpárút koccanás Európa 30 IAA tuning Forma-1 Budapest Közút útfelbontás LPG autógáz Jogger tükör heti összefoglaló stoptábla elsőbbség jövőautó rangefinder egészség ugrató mazda 6 mps kerékcsere rumpold mazda burgenland menetrögzítő kamera octavia lakatolás kiss&ride felnikupak járdaszegély ugratás autószállító BYD Atto 3 Ferrari forgalom elől elzárt terület fényhíd szigetelőszalag mx-5 Dacia Logan Taliant Thalia Törökország biciklis elvesztés pótlás ÚME aquaplanning Egyesült Királyság zacskó útdíj állapot e-roller Passat lökhárító karosszéria javítás rozsda zil halloween használtautó import használtautó-import kesztyűtartó barkács használtautó-vásárlás elektromos busz felni kifordított kifordított felni münchen homokvihar vihar korrózió kábítószer légzsák 20 utasvédelem rádió retró hangszóró klasszikus Lada zsiguli belgium várandósság hólánc fenntartható mobilitás új autó kamaz Honda E:ny1 la motorhiba olajfüst olajfogyasztás euro-norma Vito Mercedes Vito emelkedő beláthatatlan útszakasz nissan ariya orosz autó várakozás hóember lakópark autógyár fejlesztés infrastruktúra klíma irányjelző betegség pszichológia UAZ közterület Magyar Közút kreatív roncs retro Dakar dugattyú hidrogénbusz Vision Zero cserbenhagyás Audi LED Kína horvátország karbantartás büntetőpont tankolás lidl karácsony homok fekvőrendőr teherautó veszélyes helyzet mikromobilitás alkohol bor hannover biztonság Toyota téli gumi autonóm autózás útépítés zebra párásodás autó motor agresszió Budapest repülőtér statisztika gyerekek tesla kresz tábla útfelújítás Lakó-pihenő övezet maxxus sebességhatár lakat elektromos kamion alkatrész művészet traffix érdekesség fizetőkapu logó vicc dugó törésteszt poén dohányzás az autóban alto suzuki alto figyelmetlen Baja smart lakótelep hagyomány 40-es tábla történelem facebook golf fáradtság napelemes autó iskola lightyear sainz alonso omoda madrid elon musk Babboe Autobahn gázolás elhagyatott szabálytalan Tanuló tanulóvezető T matrica tanulóautó friss jogsi jogosítványszerzés közlekedési morál feketedoboz szalagkorlát elektromos hajó BYD M7-es autópálya kapubejáró foci futball sportpálya kerítés swift fogyasztás teherbicikli biciklisáv töltés kutya fantomcég dobós cég vandalizmus szerbia GTI hamisítás alvázszám visszaélés lámpa szár záróvonal vezetésre alkalmasság követési távolság elalvás régi autó kijelző villanybicikli Csehország prizma Opel CD lemez nyári gumi id.7 volkswagen id.7 Opel Astra jogosítvány izzó izzókészlet meghibásodás ai megfigyelés plakát intertraffic olajteknő lerobban ramcatch korlát sx4 suzuki sx4 felirat plakett katalizátor utazás műszaki hiba besorolás sávelfogyás poller terelőoszlop intertraffic 2024 villanyautó olcsó ingyen ingyen közlekedés használt autó temető főút műszaki műszaki vizsga tégla körút hungária csúcsforgalom veszély mixer nyár elkobzás Dolphin infotainment RATP figyelmeztető jelzés különlegesség Nagy-Britannia brit mini túra 2024 Párizsi Autószalon LEVC segítségnyújtás fényszóró gyermekülés oktatás brit taxi teherbringa bem rakpart Svédország kiemelt ügyek szélvédő zajvédő fal kínai autó lengyelország elektromos munkagép ADAC gyalogátkelő teszt szélvédőcsere suzuki swift rendőrautó superb skoda superb szellőző fizikai gomb gomb vezetéstechnika vezetéstechnikai tréning képzés vezetéstechnikai képzés konnektoros hibrid figyelem Ausztria tömegközlekedés plug-in hibrid robogó kerékpáros TT TTS példamutatás BYD Seal U új kresz barcelona leállósáv kresz2024 oldalszél horrorszerelvény munkagép zenélő út motorosok Rosenbauer forgalomirányítás asszisztens jég roller hidrogén Komatsu papucs mezítláb rakomány üzemanyag mobilozás láthatóság SUV bukósisak Asfinag genova Japán látási viszonyok fizető parkolás baleset 30-as tábla zöld rendszám komp csepel-sziget lórév adony proace hilux érintőképernyő deliver agymotor benzinkút képernyő kukásautó THK figyelmetlen sofőr Franciaország kamera sávváltás 37-es út antric elektromos autó cargobicikli casco strabag úthiba akció körgyűrű gumiabroncs continental Olaszország motorkerékpár 70-es tábla mesterséges intelligencia gck up and charge induktív töltés európai autóipar Tang Seal U Yangwang U8 előzés taxi nyilvános töltő vinci autoroutes párizs 2024 időskor figyelmetlenség deliver 9 m1-m7 ételfutár cargo kerékpár teherkerékpár elektromos robogó repülő autó hibrid mobiltelefon hatótáv zajszennyezés SeaLion 7 mozdony sebesség amerika ferihegy pihenőhely M35 M44 biztonsági öv USPS Cobra motorozás kresz 2024 phev magyarország traffibox dekor bírság batyk világítás rendőrség dunaharaszti stop-tábla kanyarodó fűútvonal szankció Norvégia stressz figyelemelterelés téli felkészülés úthenger fűnyíró ideiglenes útburkolati jel elakadás újbuda torlódás Magyar Autóklub ORFK talicska tengeralattjáró traffipack traffipax önjáró akkumulátor Porsche Guinness rekord gyorsforgalmi út buszmegálló mobiliti szolnok töltő e-autó pilisvörösvár 10-es út Liebherr Regent megállni tilos brit-szigetek ötlet halálos baleset közlekedési lámpa medence klór renault fluence korlátozás zsákutca Bodmér behajtani tilos humor ing fiat panda panda raid KTI parkolás másnaposság kerékpár büntetés bűncselekmény balesetmegelőzés Ausztrália szigorítás elektromosautó biztosítás ittas vezetés furgon elektromos kerékpár elektromos moped elektromos repülő pötty mooncity porsche hungária útminőség kutatás kresz mini körforgalom haszonjármű napelem parkoló debrecen juke elektromos motor drón lpö akasztó stop túlkorlátozás közlekedésbiztonság levegőminőség Berlin rekord elektromos tricikli ékm közlekedési minisztérium lázár jános közlekedéspolitika autónevek mentőfolyosó BKK elektromos vontatóhajó togg xpeng autópiac znojmo németország lipcse vasút múzeum forgalomlassítás sebességkorlátozás útszűkítés sanghaj wuhu dánia ajánlott sebesség zöld

Legutóbbi bejegyzések

A weboldalon sütiket használunk, hogy kényelmesebb legyen a böngészés. További információ