Pénzügyi válság, politikai csatározások és bizalmi deficit – Walter Katalin nem bírta tovább a BKK vezérigazgatói posztján.
BLOG
Az autók száma Pest megyében 20 év alatt 827 ezerről 1,3 millióra nőtt. Az agglomerációs települések az élhetetlenség szélére sodródtak a közlekedési káosz miatt. Szakértők szerint a dugók ellenszere a kötöttpályás közlekedés fejlesztése lenne.
A bérlet ára nem változik. Mi meg közben számoltunk: vajon mennyi lesz a vonaljegy 2100-ban?
Június 21-től nagyszabású villamospálya-felújítás kezdődik a Nagykörúton, modern technológiával és jelentős forgalomkorlátozásokkal.
Tovább Nyári dugógarancia: Nagyszabású villamospálya-felújítás a Nagykörúton
A fővárosi közlekedésszervezés csúcsra járatta a kerékpár-centrikusságot ennek a kb. 4,5 méter hosszú kerékpárútnak a kialakításánál.
Tovább A Komjádi mellett megtaláltuk a világ talán legrövidebb bicikliútját
Az egykori szovjet autókereskedelmi cég reklámtáblája alighanem örökké ott díszeleg majd a Bem rakparti ház tetején.
Az alapos felújítás komoly dugókat hozhat az amúgy is túlterhelt úton. Márciustól, az első ütemben kétirányúsítják a belső íven futó felüljárót, ahol egyébként a Pest felől érkező forgalom halad a Szentendrei út felé.
A TomTom mavigációs rendszer adatai szerint. Ötlet van, hogyan lehetne javítani.
A narancssárga villogó indokolatlan használata annyira elterjedt a magyar utakon, hogy már fel se tűnik, amikor feleslegesen működik egy-egy autón. A Focus gazdájának viszont sikerült szintet lépnie a műfajban.
Tovább Amikor a figyelmeztető jelzés nem csak felesleges, de megtévesztő is
Nem látunk ki, a lepottyanó darabok másokat veszélyeztethetnek/zavarhatnak/megijeszthetnek.
Egy ennyire speciális megállási tilalmat talán nem kellene táblával kijelölni, nem?
Egyre több helyen kell a rég megszokottnál lassabban menni a budapesti utakon, bennünk pedig egyre több a kétség, hogy van-e értelme ennek az általános belassulásnak.
Augsburgban sikerült elkerülni, hogy egy városvezetés új KRESZ-jelzést találjon ki és alkalmazzon a rollerparkolás megoldására.
Tovább Nem mindenhol talál ki új táblákat, jelzéseket a városvezetés a mikromobilitási parkolókhoz
Nagy tervek voltak arra, hogyan növeljék a túlzsúfolt Budakeszi út áteresztőképességét. Annyi maradt, hogy itt-ott javítgatják az elviselhetetlenül rossz minőségű utat.
Veszélyes helyzetbe küldik a gyalogosokat: forgalmas úton kell kikerülni a járdafelújítást. Van erre valami szabály?
Tovább Túlélőverseny gyalogosoknak a budapesti Budakeszi úton
26 új traffipaxot élesítenek a következő hetekben Budapesten. Ezek összesen 46 sávot figyelnek majd.
A magyar utakon helyenként szinte be van satírozva az aszfalt mindenféle régi és új felfestéssel, ami eléggé zavaró tud lenni a közlekedők számára.
Tovább Olyan jó lenne, ha valaki feltalálná végre a felfestés-radírt!
Túl nehezek az elektromos autók ahhoz, hogy a szalagkorlát, mint utolsó esély megállítsa őket. A buszsávokat nem tiszteljük. Egyelőre nem mondhatjuk, hogy az e-roller veszélyesebb mint a bicikli. Nem lesznek fizetőkapuk Horvátországban.
Nagyon sok a kinn felejtett tábla. Heti összefoglaló a bejelentésekből.
Van egy ötletünk a Bubival kapcsolatban.
Nehéz ezt balesetnek hívni, hiszen a közlekedés normális rendszerén kívül eső dolgok miatt következett be. Ezért nem is kéne a közlekedés normális rendszerén belüli eszközökkel megpróbálni megelőzni a további ilyen eseteket.
Tovább Az ÉKKE elnökének cikke a Player.hu-n az Árpád hídi tragédiáról
Ne ijesszen meg a látvány kívülről! Igazi csoda a szentendrei tömegközlekedési múzeum.
Bár összességében kiráz a hideg az általános belvárosi 30-as korlátozás gondolatától, ha a helyi lakosok ezt a belső utcákon tényleg így szeretnék, ezt el kell fogadni. A fővárosi úthálózat tranzitfunkciójának lassítása már sokkal nehezebben akceptálható dolog.
Tovább Véleményeztük a budapesti közlekedésbiztonsági stratégiát
A fővárosi városvezetés és a rendőrség megint a könnyű, de sehová se vezető utat választja, amikor sebességméréssel válaszol a közlekedésbiztonsági problémákra.
Tovább Mert majd pont az új traffipaxoktól lesz kevesebb baleset Budapesten
- Újabb bejegyzések
- Korábbi bejegyzések