Az alapos felújítás komoly dugókat hozhat az amúgy is túlterhelt úton. Márciustól, az első ütemben kétirányúsítják a belső íven futó felüljárót, ahol egyébként a Pest felől érkező forgalom halad a Szentendrei út felé.
BLOG
A TomTom mavigációs rendszer adatai szerint. Ötlet van, hogyan lehetne javítani.
A narancssárga villogó indokolatlan használata annyira elterjedt a magyar utakon, hogy már fel se tűnik, amikor feleslegesen működik egy-egy autón. A Focus gazdájának viszont sikerült szintet lépnie a műfajban.
Tovább Amikor a figyelmeztető jelzés nem csak felesleges, de megtévesztő is
Nem látunk ki, a lepottyanó darabok másokat veszélyeztethetnek/zavarhatnak/megijeszthetnek.
Egy ennyire speciális megállási tilalmat talán nem kellene táblával kijelölni, nem?
Egyre több helyen kell a rég megszokottnál lassabban menni a budapesti utakon, bennünk pedig egyre több a kétség, hogy van-e értelme ennek az általános belassulásnak.
Augsburgban sikerült elkerülni, hogy egy városvezetés új KRESZ-jelzést találjon ki és alkalmazzon a rollerparkolás megoldására.
Tovább Nem mindenhol talál ki új táblákat, jelzéseket a városvezetés a mikromobilitási parkolókhoz
Nagy tervek voltak arra, hogyan növeljék a túlzsúfolt Budakeszi út áteresztőképességét. Annyi maradt, hogy itt-ott javítgatják az elviselhetetlenül rossz minőségű utat.
Veszélyes helyzetbe küldik a gyalogosokat: forgalmas úton kell kikerülni a járdafelújítást. Van erre valami szabály?
Tovább Túlélőverseny gyalogosoknak a budapesti Budakeszi úton
26 új traffipaxot élesítenek a következő hetekben Budapesten. Ezek összesen 46 sávot figyelnek majd.
A magyar utakon helyenként szinte be van satírozva az aszfalt mindenféle régi és új felfestéssel, ami eléggé zavaró tud lenni a közlekedők számára.
Tovább Olyan jó lenne, ha valaki feltalálná végre a felfestés-radírt!
Túl nehezek az elektromos autók ahhoz, hogy a szalagkorlát, mint utolsó esély megállítsa őket. A buszsávokat nem tiszteljük. Egyelőre nem mondhatjuk, hogy az e-roller veszélyesebb mint a bicikli. Nem lesznek fizetőkapuk Horvátországban.
Nagyon sok a kinn felejtett tábla. Heti összefoglaló a bejelentésekből.
Van egy ötletünk a Bubival kapcsolatban.
Nehéz ezt balesetnek hívni, hiszen a közlekedés normális rendszerén kívül eső dolgok miatt következett be. Ezért nem is kéne a közlekedés normális rendszerén belüli eszközökkel megpróbálni megelőzni a további ilyen eseteket.
Tovább Az ÉKKE elnökének cikke a Player.hu-n az Árpád hídi tragédiáról
Ne ijesszen meg a látvány kívülről! Igazi csoda a szentendrei tömegközlekedési múzeum.
Bár összességében kiráz a hideg az általános belvárosi 30-as korlátozás gondolatától, ha a helyi lakosok ezt a belső utcákon tényleg így szeretnék, ezt el kell fogadni. A fővárosi úthálózat tranzitfunkciójának lassítása már sokkal nehezebben akceptálható dolog.
Tovább Véleményeztük a budapesti közlekedésbiztonsági stratégiát
A fővárosi városvezetés és a rendőrség megint a könnyű, de sehová se vezető utat választja, amikor sebességméréssel válaszol a közlekedésbiztonsági problémákra.
Tovább Mert majd pont az új traffipaxoktól lesz kevesebb baleset Budapesten
Az elmúlt hetekben valamikor, amikor nem figyeltünk, az M1-M7 Kelenföld és az Egérút között megszűnt autópálya lenni.
Kit érdekel a mögöttes forgalom, majd szépen kivárják, amíg a taxi megfordul a forgalom elől elzárt területen a Lánchíd alatt!
A Józsefváros Újság meghívta Rácz Tamást, az ÉKKE elnökét, hogy vigyen autós szemléletet egy Józsefváros és az autózás kapcsolatát elemző beszélgetésre.
MOL-kút az Agip utcában Budaörsön, Peugeot-szalon a Citroën utcában, kínos közelségben egy Suzuki-szalonnal.
Tovább Ezért nem biztos, hogy jó ötlet utcákat cégekről elnevezni
Hagyományos módszerekkel nem egyszerű kideríteni, mikor kell fizetni a parkolásért az adott területen.
A zöld karikás, zöld felfestéses, a KRESZ-ben nem szereplő kreatív megoldás helyett talán jobb lett volna ezt az egyébként szintén Budapesten látható megoldást alkalmazni a mikromobilitási eszközök parkolóinak jelzésére.
- Újabb bejegyzések
- Korábbi bejegyzések