Az autógyártók nyomulnak, hogy egyre több „önvezető” kütyü legyen az autókban, de a felelősséget nem vállalnák.
BLOG
Elvileg nem terveznek sebességkorlátozást a német autópályákon. A kínai autók feljövőben, kivéve néhány, közlekedésbiztonságot érintő ponton. Angliában gondok vannak az okos-autópályákkal. Ausztráliában mobilfigyelő kamerákat tesztelnek. Súlyosan elhasalnának a vizsgán az olasz sofőrök.
Új adót kapnak jövőre a villanyautósok, az Apple leállította az önvezető elektromosautó projektjét, amire eddig elképesztő összegeket költöttek, Budapesten pedig megszűnik egy valóban zöld közlekedési lehetőség: a villanyrobogóbérlés.
A hálózatba kapcsolt járművek hamarosan már nem csak a sofőrrel, de egymással és az okos úthálózattal is képesek lesznek kommunikálni. Az MI és más feltörekvő technológiák támogatásával gyors ütemben fejlődnek a vezetéstámogatásra, a jobb járműteljesítményre, a forgalomfigyelésre és az energiahatékonyságra vonatkozó fejlettebb szolgáltatások. Elemzői előrejelzések szerint egyetlen önvezető autó egyetlen óra alatt 4000 gigabyte adatot generál.
Tovább Egy óra alatt 4000 gigabájt adatot termel egy önvezető autó