Az osztrák autópályakezelő kutatása rámutat, hogy nem a gyorshajtás a legfőbb mumus a sztrádabalesetek hátterében.
Tovább A figyelemelterelés a balesetek első számú oka az osztrák autópályákon
Az osztrák autópályakezelő kutatása rámutat, hogy nem a gyorshajtás a legfőbb mumus a sztrádabalesetek hátterében.
Tovább A figyelemelterelés a balesetek első számú oka az osztrák autópályákon
Elvileg nem terveznek sebességkorlátozást a német autópályákon. A kínai autók feljövőben, kivéve néhány, közlekedésbiztonságot érintő ponton. Angliában gondok vannak az okos-autópályákkal. Ausztráliában mobilfigyelő kamerákat tesztelnek. Súlyosan elhasalnának a vizsgán az olasz sofőrök.
A fáradtság/elalvás miatt bekövetkezett balesetek száma ijesztő. Mit tegyünk? Van a 2 másodperces szabály, de van egy másik - relatíve - egyszerű számítási módszer a követési távolság meghatározására. A brit kormány vizsgálódik, mert sok autós panaszkodik: egyre inkább vakítanak a fényszórók. Amszterdamban e-bringa-lassító cuccal kísérleteznek. A Tesla egyezségre jutott a halálos Autopilot-baleset ügyében.
Sok úton dolgozó sérül meg a figyelmetlen autósok miatt. Számos baleset oka volt tavaly a kis követési távolság - de hogy kell jó követési távolságot tartani? Mire figyeljenek az idős sofőrök a szakértők szerint? ADA nyáriabroncs-teszt. "Repülő" híd Ausztriában, mellyel sokat spórolnak.