Végre van egy ország, ahol nem csak a járművezetők, hanem minden egyes közlekedő a saját bőrén érezheti, mi a baj a buta, általános sebesség-túlkorlátozással.
BLOG
30-as, sőt: 20-as táblák ott, ahol az 50-es korlátozás az életszerű, az útépítési terelésben 80 helyett 60, értelmetlen kényszerlassítás a sztrádán és már el is értük, hogy nagyjából az összes német autós szabálysértő bűnözővé váljon.
Tovább Mire jó a túlzó sebességkorlátozás? Arra, hogy bűnözőt csináljon a legrendszeretőbb népből is
Már a 30 km/h is irreálisan alacsony sebesség széles, üres úton egy testileg-szellemileg ép, vezetői engedély tartására jogosult gépjárművezető számára, de amikor jön a 20 és a fizikai akadály védeni a semmit, akkor tényleg meg tudnánk harapni valakit.
Tovább Amikor a töküres úton már a 30 sem elég, jön a 20-as korlátozás és a brutális fekvőrendőr
Annyira sok az utak mellett az indokolatlan, túlzó vagy felesleges tábla, hogy elvész köztük az a néhány, amire tényleg nagyon fontos lenne odafigyelni. Ezen a lehetetlen helyzeten próbálunk meg segíteni piros és sárga pöttyökkel. Lehet, hogy hülye ötlet, de nem tudunk jobbat.
Tovább Honnan tudjuk, hogy a sok indokolatlan korlátozó tábla közül melyik fontos tényleg?
Debrecenbe kéne menni, 40-nel kéne menni, de senki nem megy annyival a 4-es út bővítésének munkaterületein. Ez érthető, mert ezeken a szakaszokon többnyire csak korlátozó táblák vannak, munka pedig nincs.
Ironikus, hogy a vicc, amikor mindenki szembejön az autópályán, egyre gyakrabban alkalmazható azokra, akik az autópályákat, közutakat üzemeltetik.
Ha egy 40-es táblánál gyakorlatilag soha senki nem lassít le 40-re, akkor a járművezetők a hibásak, vagy az, aki a táblát kirakta?