Miért költözik el egy autópálya-matricás ügyfélszolgálat az autópálya mellől? Ráadásul az egyik legforgalmasabb!
Tovább Kitolás: az autópálya mellől a városba költözött a NÚSZ ügyfélszolgálata
Miért költözik el egy autópálya-matricás ügyfélszolgálat az autópálya mellől? Ráadásul az egyik legforgalmasabb!
Tovább Kitolás: az autópálya mellől a városba költözött a NÚSZ ügyfélszolgálata
Volt itt minden: villámgyors autós üldözés az autópályán, helikopteres egységek bevetése, trükközés, hőkamera, futkározás az erdőben...
Figyelmetlen (vagy mobilozó?) autós ismét használhatatlanná tett egy energiaelnyelőt . M1-es autópálya, Tatabánya közelében.
Ahogyan az lenni szokott, sokan az utolsó pillanatra hagyják az autópályamatrica-vásárlást. Ez most csak azért fontos, mert a 2020-as éves e-matricák hamarosan, január utolsó napján lejár.
Az ember csak nézi ezeket az egyre szaporodó videókat és nem hisz a szemének. Miért, miért, miért hajtanak fel autósok a sztráda rossz oldalára? Nem látnak? Hülyék? Be vannak lőve? Meg akarnak halni? Nem bírtuk ki, hogy ne kapjunk választ erre a kérdésre és elkezdtünk telefonálgatni.
Tovább Miért hajtanak fel időnként néhányan a forgalommal szembe az autópályán?
Több mint 2 kilométeren újul meg az M3-as autópálya külső sávjának két szakasza a Budapest felé vezető oldalon a 48-as és a 49-es kilométerszelvények között Aszód térségében, illetve az 59-es és 60-as kilométerszelvények között Hatvan környékén.
Északi szomszédainknál sem ismerik nagyon a Jobbra tarts szabályát.
Feloldhatatlannak tűnik az ellentmondás a túlszabályozás és a forgalom természetes ritmusa között. Mindenre van jól hangzó, értelmes magyarázat, mégis minden úgy vacak a valóságban, ahogy van - miért van ez?
Bob Marley dünnyög a fülébe a modern hippibusznak a hatalmas fejhallgatóból? Vagy a Road to Hell Cgris Reától?