Más miatt vonultunk fel az Árpád fejedelem mellé egy kamerával, amikor megütötte a szemünket a magyar forgalomszervezésben nem gyakori, nyilat ábrázoló kiegészítővel felszerelt Megállni tilos táblapár. Csak azt akartuk megnézni, itt miért ilyen módon kellett jelölni a megállási tilalmat a megszokott távolság-kiegészítő tábla helyett, és akkor koppant az állunk az aszfalton.
Nyolc darab tábla, két karó és kábé fél kiló festék felhasználásával a budapesti közlekedés-szervezésnek sikerült a világra hoznia a világ talán legrövidebb kerékpárútját. Hogy még abszurdabb legyen a helyzet, ez a kb. 4,5 méter hosszú, a járdát keresztben átszelő kerékpárossztráda az ellentmondásos táblázás és festés szerint egy olyan gyalog- és kerékpárút, amin csak kerékpárok haladhatnak, mindkét oldalon, mindkét irányban.
Ha mi lennénk Budapest királya, ezt az egészet megoldottuk volna egy mondjuk másfél méter széles X-alakú felfestéssel a parkolási tilalom kijelölésére, hogy a Kavics utcából érkező kerékpárosok a kocsik között ki tudjanak gurulni, vagy ki tudják tolni a bringát az Árpád fejedelem útja szervizútjára, esetleg még festettünk volna egy minimalista stílusú zebrát a járdára, hogy ezzel elsőbbséget biztosítsunk a kerékpárosoknál törékenyebb, a házak takarásából érkező gyalogosoknak, illetve tudatosítuk a bringásokban, hogy ezen a rövidke szakaszon épp egy járdán tekernek.