Kitolás: az autópálya mellől a városba költözött a NÚSZ ügyfélszolgálata

A hivatalos közlemény a költözésről derűs és megnyugtató. A valóság már kevésbé.

A Budaörsi út 153. alatti irodaházba költözik a NÚSZ egyik legforgalmasabb ügyfélszolgálata. 

„A budaörsi ügyfélszolgálatunk az egyik legnagyobb forgalmat bonyolító irodánk, éves szinten közel 50 ezren fordulnak meg ezen a kirendeltségünkön. Ez azt is jelenti, hogy naponta akár 150 ügyfélnek segítenek az itt dolgozó kollégáink.” – mondta Bartal Tamás, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója. Hozzátette: „Ezért is különösen fontos, hogy a legnagyobb irodánk közelebb legyen az ügyfeleinkhez, könnyebben elérhető legyen a számukra." .

Mit jelent mindez a valóságban? Hogy körülbelül naponta 150 embernek sikerült bosszúságot okozni. Közelebb van az ügyfelekhez, ha az M1/M7 autópálya melletti eddigi ügyfélszolgálathoz való egyszerű letérés helyett le kell evickélni az egyébként rossz minőségű Budaörsi útra és megállni valahogy a Fonte irodaház előtt, ahol meglehetősen kevés a parkolóhely?

 Egyébként mit jelent az pontosan, hogy közelebb van az ügyfelekhez? Kikhez? Akik Buda nyugatibb részei, tehát Budakeszi felől, a Farkashegyi reptér előtti átvezető úton közelítik meg a pályát? Nem, nekik legalább öt perccel megnő a menetidő, feltéve, ha nincs dugó. (Szokott lenni.) Vagy akik Budapest felől jönnek? Nekik sem, hiszen legalább két perc pluszmenetidőre kell számítaniuk. Ebben nincs benne a dugó és a parkolás nehézsége az új helyen. Na jó, legyünk pozitívak: akik a Budaörsi út 153 közelében laknak, tényleg jól jártak.

Fonte irodaház

Még "szerencse", hogy - mint a sajtóanyag kiemeli - "a helyszín kiválasztásánál ez alkalommal is szempont volt a jó megközelítési lehetőség mind autóval, mind tömegközlekedéssel, mind kerékpárral, mind pedig gyalogosan." Autóval viszont, ami egy autópálya-szolgáltató esetében azért talán még fontosabb szempont lenne - nehezebb. De egébként a buszmegálló is három percre van.

Kitérő

Tehát röviden: a vitorlásboltot nem tesszük hegytetőre, az autópálya-matricás ügyfélszolgálatot pedig nem tesszük autóval nehezebben elérhető helyre. Hacsak nem az a valódi cél, hogy az ügyfelek (napi akár 150 ember) szokjanak le arról, hogy a drágán üzemeltetett ügyfélszolgálati irodát használják. Intézkedjenek online vagy ahogy tudnak. Matricát meg úgyis lehet csomó helyen venni. Meg online is (vigyázat, ez sok helyen feláras mutatvány!).

Címkék

főpolgármester választás vicces kapcsolat Ford Ka Brixton Brabus hivatalos Brabusz rendszám blog hídpornó Martorell Rudolf Yaris Toyota tűzoltóautó Ford Transit autóreklám autómosó terepjáró vadász gördeszka tréler reklám Nissan carspotting hajó gólya körforgalom egyirányú utca Portugália OBB rakomány hómaró biztosítás sofőr hülyenév röhej Drezda DDR Trabant zene halottaskocsi Jaguar Waze Barkas hókotró tél Frankfurt Hollandia 4-es metró téli felkészülés kuka FKF Volán buszsáv traktor túlméretes szerelvény autóút BMW üldözés tömegközlekedés tetőbox prius toyota prius szabálytalanság busz megállás dashcam 60-as tábla tábla tapolca kamion rendőrség királynő motorkerékpár közlekedésbiztonság kresz-módosítás kézműves tábla embléma volkswagen természetkárosítás olajkút zala megye villamos akadálymentesítés kereszteződés gyorshajtás útdíj kgfb fekvőrendőr kresz tábla union kötelező felelősségbiztosítás M0 büntetés mentők NÚSZ BKV nosztalgia figyelmeztető jelzés 112 közvilágítás segélyhívó downhill természetvédelem hírek kijárási tilalom aluljáró Lánchíd gyalogos járda közút építkezés mixerautó betonmixer mixerkocsi street art libegő hülye kiírás autómegosztó kerékbilincs MOL Limo trolibusz matrica 30-as tábla sorompó metró alagút hirdetés BKK közlekedés Franciaország környezetvédelem fedélzeti kamera zöld fénysorompó M1 m3-as autópálya roller vasúti átjáró baleset autópálya félsorompó ittas vezetés mobiltelefon videó kresz útburkolati jel Berlin skoda felicia pickup diy közbringa COVID-19 magyarország Urban Collëctif Budaörs autómatrica opel frontera balesetveszély sebességkorlátozás 30 Spanyolország Isuzu 3-as metró felújítás közlekedési lámpa 8126 hibás tábla Bubi felesleges tábla hülyeség Magyar Közút Lime közösségi Párizs dízel korlátozás 5g USA M7-es autópálya M1-es autópálya hoax önvezető autó ZalaZONE online térkép forgalommal szemben hőség győr kerékpáros figyelmetlenség balesetmegelőzés Budapest kerékpársáv kerékpár suzuki felmérés németország parkolás fizető parkolás forgalomcsillapítás légszennyezés dugódíj levegő munkacsoport ellenőrzés közúti ellenőrzés citroen francia

Legutóbbi bejegyzések

Archívum