Nem vagyok nagy Lime-rajongó. A cuccot szeretem, de a körítés gyenge.
Egyszer jött a telefonomra egy értesítés, hogy ingyen feloldást kapok néhányszor. (A díj ugyanis úgy áll össze a közösségi elektromos rollerrel, hogy 200 forint a feloldás (olyan, mint a taxinál az alapdíj), majd percenként 50 forint.) Éltem is a lehetőséggel, béreltem Lime rollert. A végén azonban mégis megjelent a 200 forintos feloldási díj a számlában. Írtam nekik, amire az a válasz jött (nem is magyarul, hanem - ha jól emlékszem - talán lengyelül... hogy nagyon sajnálják, ha elégedetlen vagyok, de küldjek screenshotot a kedvezményígéretről. Micsoda? Ki csinál képerenyőmentést minden efféle üzenetről?! Szóval, írtam, nincs screenshot. Akkor sajna - jött a válasz - nem tudják jóváírni, de a következő három utamon ingyenes lesz a feloldás. (Azt már nem tudom, hogy azokkal is így jártam volna...)
Az a baj, hogy szerintem alapból nem olcsó a cucc, plusz nincs is normális ügyfélszolgálatuk. De valamiféle sajtóirodájuk sem, mert utána rákérdeztem erre a dologra, nem is válaszoltak. Így azt sem tudom megkérdezni, mi a büntetése annak a suttyónak, aki így adja vissza rollert?
Ráadásul ezzel a lámpát is rongálják + ki tudja, mikor szakad le a napellenző a nehéz roller súlya alatt. Akkor pedig az ott közlekedő autókat veszélyezteti. Vajon lesz ebből ügy? Sőt, én hova fordulhatok ezzel?