Stílszerűen épp elektromos Renault koncepcióautókat megtekinteni mentünk Párizsba, de volt idő egy kis belvárosi sétálgatásra is. Ott kaptuk el ezt a jelenetet (köszönjük a képet a Renault Hungária kommunikációs vezetőjének, Vihari Balázsnak és szemfülesen előrántott telefonjának):
![Pxl 20221006 201932102[22380] Pxl 20221006 201932102[22380]](/system/images/W1siZiIsIjIwMjIvMTAvMTAvMTEvMDMvMjAvYjMyYTI4N2ItMzA4OC00MDU3LWE2NmItMjA0ZGVmMDE3ODMyL1BYTF8yMDIyMTAwNl8yMDE5MzIxMDJbMjIzODBdLmpwZyJdLFsicCIsInRodW1iIiwiNzUweDc1MFx1MDAzZSJdXQ/PXL_20221006_201932102%5B22380%5D.jpg?sha=8f914df44060d930)
Méghogy a megfelelő töltőcsatlakozóval is ellátott parkolóhely hiánya akadályozná a városi elektromos mobilitás térnyerését! Persze azért érdemes odafigyelni a megfelelően vastag hosszabbító kábel kiválasztására és/vagy a töltés megfelelő erősségűre állítására, mert a 230 volton 12 vagy 16 amperrel tölthető akkuba 2,7-3,7 kilowattos teljesítménnyel csoroghat az energia. Egy ilyen, 2014 és 2021 között készült BMW C evolution villanyrobogó kezdetben 8, később 12,5 kWh kapacitású akkuval készült, amit azért hosszú órákon át kell nagy teljesítménnyel tölteni. Ez pedig melegíti a konnektor előtti és utáni vezetékeket is rendesen!


