Emlékeim szerint egyszer már volt egy csörténk a budaörsi önkormányzattal sok évvel ezelőtt pont ugyanebben az ügyben, de akkor még valahogy máskor voltak rosszul kirakva a Budaörs-táblák az M1-lehajtó és a Tesco között. Most úgy vannak rosszul kirakva, hogy aki az autópályáról, a Budapest felé tartó irányból kihajtva a Rubik Ernő utcán végigautózva gurul be a Tesco előtti körforgalomhoz, az találkozik Budaörs-táblával, tehát tudja, hogy onnantól 50-nel kell mennie, aki viszont átgurul a MOL-kúton vagy a benzinkút előtti átvezető úton, az nem. A szabályozási problémának különös pikantériát ad, hogy a Tesco mögött, a Kinizsi utcában rendszeresen mérnek a rendőrök, még csak nem is az objektív felelősség szerinti 65, hanem 60 km/h-ra állított lézeres mérővel, azonnali helyszíni bírságolással. Mutatom mindezt egy magyarázó képpel és pár helyszíni fotóval, úgy egyértelmű lesz, miről beszélek:
Fenti kép: ha az Y (melynek kelyhében a MOL-kút található) jobb szárán jön valaki, látja a táblát
A MOL-kúton átautózva vagy a szélén, az Y bal szárán végiggurulva nincs Budaörs-tábla
A MOL-kútról kihajtva balra kezdődik az M1 - jobbra viszont nem kezdődik Budaörs
Itt kanyarodik be balra úgy az ember a Rubik Ernő utcába, hogy a többiek már lakott területen autóznak, ő pedig nem
Az ott a Budaörs vége tábla a Tesco felől érkezve - és nincs meg a párja a túloldalon, vagyis a Rubik Ernő egyik oldala lakott területen kívül, a másik belül van
Ott folyik a mérés, 60 km/h-ra állított műszerrel, helyszíni bírságolással - pedig az erre érkező autósok egy része nem is hajtott be technikailag lakott területre
A táblahiányt természetesen bejelentjük a budaörsi önkormányzatnak. Megkérdeztem egyébként a traffipaxot kezelő rendőröket: szoktak-e arra hivatkozni a megállított autósok, hogy ők nem is tudták, hogy lakott területen autóznak. Nos; még nem fordult ott elő ilyen, pedig állítólag már jó tíz éve járnak ide mérni és fogtak már 140-nel hasító gyorshajtót is a Kinizsi utcában.