Nem ez a hazai közúti közlekedés legnagyobb problémája, de autózás- illetve közlekedésmániás elmebajom miatt így sem hagyott nyugodni a kérdés: ez a parkoló miért nem parkoló? Sőt: nemhogy nem az, de még csak fel se lehetne menni rá kocsival; lépcsősor van a közepén rámpa helyett, de még ha rámpa lenne is itt, arról lefelé választja el egy extra szintet emelő küszöb a rámpa két oldalán lévő hatalmas aszfaltozott felületeket. Mintha valamikor szándékosan autómentesítette volna valaki ezeket az egyébként üres falak mellett lévő placcokat:
Eltelt pár hét, néha eszembe jutott ez a furcsaság, aztán egyszer csak nem bírtam tovább, felhívtam a terület tulajdonosát, a RA Trade Kft-t. El nézést, jó napot, tudom, hogy nem vagyok normális, de akkor is: azonnal mondja meg nekem valaki, hogy ez a legalább 18 személyautós üres aszfaltplacc miért nincs bevonva a telephely, áttételesen a város forgalmába?
A válasz: mert ezt még senkinek se jutott eszébe. Az épületeket valamikor a '60-as években húzták itt fel; kezdetben hulladékfeldolgozó, később valamilyen elektronikai ipari cég működött itt. A jelenlegi tulajdonosnak most (illetve évek óta) egyszerűen nincs szüksége jelenleg erre a területre. A saját autóik a belső udvaron parkolnak, az utca szélén lévő külső parkolóban pedig (ami szintén, táblákkal is jelzetten a cég tulajdona, hiába néz ki úgy, mintha a Törökbálinti úthoz kapcsolódó közterület lenne) állítólag elég hely van az ügyfelek járműveinek.
Elfogadom a választ, nem is nagyon lehet más dolgom vele - bár ha jobban belegondolok, az a bizonyos ügyfélparkoló szinte mindig tele van, amikor arra járok és a Google Maps műholdképén is majdnem ez a helyzet:
Így hát az épület előtti emelt terület maradt, ami volt: mini aszfaltsivatag, üres beton virágládákkal lezárva, szomorúan rozsdásodó zászlórudakkal vidáman parkoló szép, színes, boldog autók helyett.