Kaptunk választ a Volántól a Bicskéről összevissza induló buszok ügyében, de nincs benne sok köszönet

A Volánbusz remek stílusérzékkel küldött abszurd választ az abszurd probléma ügyében, amiről nemrég tájékoztattuk őket az ügyfélszolgálati email-címen. A baj ugye egyrészt az, hogy az épp felújítás alatt álló bicskei, a vasútállomás melletti buszállomáson vicces tájékoztató feliratok kerültek ki, miszerint "a volt 1-es kocsiállás helyéről" indulnak a buszok. Aki nem tudja, hol volt az az 1-es kocsiállás, így járt, de nem csak ő, hanem mindenki, mert a buszok amúgy valójában nem a volt 1-es kocsiállás helyéről indulnak, hanem onnan, ahonnan kedvük szottyan, egy kb. 100 méter hosszú útszakaszról. Ez pedig eléggé átláthatatlan, főleg, amikor 3-4 busz is áll benn, ami nem ritka eset.

Mutatom a választ szó szerint kimásolva a kapott pdf-ből:

Tárgy: Bejelentésre adott válasz


Tisztelt Rácz Tamás!


Hivatkozva társaságunkhoz érkezett megkeresésére, tájékoztatjuk, hogy a jelzett megállóhelyen 4 kocsiállásról
történik a járatok indulása. Tekintettel azonban arra, hogy jelenleg a megállóhelyen felújítási munkálatokat
végeznek, ezért csak egy kocsiállás működését tudjuk biztosítani: a járatok innen indulnak a kihelyezett
tájékoztató szerint.
A munkálatok befejezésének pontos időpontjára vonatkozóan érdemi információval nem rendelkezünk.
A bejelentésben tett további észrevételére vonatkozóan, az eset azonosítására alkalmas adatok hiányában
érdemi vizsgálatot indítani nem állt módunkban.
A kellemetlenségért elnézését kérjük és bízunk benne, hogy a jövőben megelégedéssel veheti igénybe
szolgáltatásainkat.

Egy gyorselemzés a válaszról: igen, tudom, hogy az elképzelés az volt, hogy a szokásos 4 állás helyett 1 állásról indulnak a buszok, de a bejelentésem pont arról szólt, hogy ez nem így van. Gratulálok ahhoz, hogy a Volánbusz nem tudja, meddig tart a megállóhelyének a felújítása. Sajnálom, ha az, hogy leírtam és fényképpel illusztráltam, hol van és mi a probléma, nem elég ahhoz, hogy az ügyfélszolgálat megértse, hol van és mi a probléma. A megelégedésem pedig tökéletes: szeretem, ha nem csak elvisz A-ból B-be, hanem közben még a már említett jellegzetes abszurd humorával szórakoztat is a cég!

Nemzeti Együttműködési AlapMiniszterelnökségBGA

A TraffiX működésének finanszírozásában a Nemzeti Együttműködési Alap is közreműködött.

Címkék

főpolgármester választás vicces kapcsolat Ford Ka Brixton Brabus hivatalos Brabusz blog hídpornó Martorell Rudolf Yaris Ford Transit autóreklám autómosó terepjáró vadász gördeszka tréler reklám Nissan carspotting hajó gólya egyirányú utca Portugália OBB rakomány hómaró biztosítás sofőr hülyenév röhej Drezda DDR zene halottaskocsi Waze Barkas hókotró tél Frankfurt 4-es metró téli felkészülés kuka FKF buszsáv traktor túlméretes szerelvény autóút üldözés tetőbox prius toyota prius megállás 60-as tábla tábla tapolca kamion rendőrség M0 királynő Trabant motorkerékpár kresz-módosítás kézműves tábla embléma természetkárosítás olajkút zala megye videó akadálymentesítés kereszteződés gyorshajtás útdíj kgfb fekvőrendőr union kötelező felelősségbiztosítás NÚSZ nosztalgia figyelmeztető jelzés 112 közvilágítás segélyhívó downhill természetvédelem hírek kijárási tilalom aluljáró Lánchíd gyalogos közút építkezés mixerautó betonmixer mixerkocsi street art libegő autómegosztó kerékbilincs MOL Limo trolibusz matrica 30-as tábla sorompó alagút hirdetés 1-es út közlekedés Franciaország BKV fedélzeti kamera zöld fénysorompó M1 rendszám m3-as autópálya dashcam vasúti átjáró büntetőfékezés mobiltelefon félsorompó ittas vezetés járda busz mentők volkswagen hülye kiírás környezetvédelem Hollandia villamos BMW Jaguar roller útburkolati jel Berlin skoda felicia pickup diy autópálya tűzoltóautó közlekedésbiztonság metró Volán büntetés körforgalom Toyota kresz tábla közbringa COVID-19 Urban Collëctif ICE autómatrica opel frontera balesetveszély sebességkorlátozás 30 Spanyolország Isuzu 3-as metró felújítás közlekedési lámpa felesleges tábla Európa Lime németország Párizs dízel korlátozás 5g USA M30 M7-es autópálya mobilozás M1-es autópálya vasút hoax önvezető autó ZalaZONE online térkép Bubi forgalommal szemben aszfaltfestés felfestés autólopás hülyeség hőség győr csákvár figyelmetlenség balesetmegelőzés 8126 suzuki felmérés varsó tömegközlekedés elektronikus jegy forgalomcsillapítás légszennyezés dugódíj levegő munkacsoport ellenőrzés közúti ellenőrzés francia gazdagrét városépítészet koppenhága fiat jegy Gyermekvasút kerékpársáv ergonómia omsz megkülönböztető jelzés bérlet mercedes autóroncs Olaszország vezetéstámogatás elektromos autó talált tárgyak közösségi matchbox Magyar Közút autópálya-pihenő kolodko margit híd autós üldözés 8-as jegybankelnök matolcsy ford f150 kerékpáros vw bogár vw bogár modell Honda hódmezővásárhely renault visual signature c evolution elektromos motor futár ctis kerékpárút autóipar fizető parkolás kia niro sportage Budaörs lakott terület kezdete lakott terület vége genf daru citroen agip mol oldaltávolság józsefváros traffix dashcam taxi jobbra tartás m1-m7 őz vadveszély baleset jog felelősség kár m1m7 BKK tűzoltógarázs e-mobilitási tranzíció parkolás szabálytalanság traffipax közlekedési morál hibás tábla utastájékoztatás húsvét kispolszki pötördi szerviz bicske volánbusz India köpködés Szentendre Budapest múzeum kerékpár magyarország kresz hidrogénautó programajánlómúzeum év körforgalma Vecsés Svájc baki mirai borgwarner kerékpáros stratégia

Legutóbbi bejegyzések

Archívum