Autót fotózni mentünk ebbe a trendifenszi új villanegyedbe a divatos házak, rendezett, gondosan kialakított előkertek közé Gazdagrétre (a kék elektromos Lexus az a második képen). Ahogy forgolódtunk a kocsival a beállásokhoz, feltűnt, hogy az elegáns, tiszta, pár apró félkész részlettől eltekintve igényesen, átgondoltan kialakított utca szerkezetéből hiányzik egy kis apróság. A járda.
Vannak telkek, melyek utcafrontját úgy alakították ki, hogy akár járdának is tekinthető (lásd a fenti murvaszórásos rész), de a rövid szakaszok között nincs átjárás. Fák, keresztirányú kis falak, ágyások tagolják a nem-járdát az utca teljes hosszában, mindkét oldalon. Pedig a hely meglenne az összefüggő járdához akár az úttest mindkét oldalán és a Google Maps néhány éves képei szerint az építkezések kezdetén is lett volna lehetőség rátervezni a gyalogjárdát vagy járdákat a Zsázsa utcára:
A nagy kérdés, hogy egyáltalán probléma-e a járda hiánya. Ahogy készültek a képek, az utcában folyamatosan jöttek-mentek az emberek. Volt babakocsis anyuka, galogos postás, sőt: még kissé bizonytalan mozgású mozgássérült is, de láthatóan mindenki vígan elboldogult az úttesten való közlekedéssel az ugyan nem túl nagy, de azért folyamatos, kétirányú autóforgalom mellett is az utcában. A Zsázsa utcáról felfelé, a Medvetalp utca nevű gyűjtőútra érkezve lehet gyalogosan továbbhaladni a tömegközlekedés vagy a legközelebbi üzletek fel - ott már van is járda. Ebben a kisebb, csak lakóházas utcában nincs. Kellene, hogy legyen?