Miért nincs minden vasúti átjáróban félsorompó?

Programot hirdetünk annak érdekében, hogy minden egyes hazai vasúti átjáró, ahol valódi, napi rendszerességű, nagy sebességű vasúti forgalom van, legyen felszerelve fizikai ráhajtásgátló akadállyal is a fénysorompó mellett.

Kezdetben kikérjük az érintett szervezetek álláspontját az ügyben (MÁV, Magyar Közút, OBB), majd online begyűjtött közlekedői javaslatok alapján készítünk egy beavatkozási listát első körben az ország 100 legproblémásabb átjárójára, ahol fontos lenne a félsorompó felszerelése.

(Ha már most van javaslatod, ismersz olyan átjárót, ahol komoly balesetveszélyt jelent a félsrompó hiánya, jelezd az info kukac traffix pont hu email-címen! Köszönjük!)

Esetek: 

https://hvg.hu/itthon/20200815_Vonattal_utkozott_egy_auto_Gyornel_a_balesetben_egy_ember_meghalt

https://www.teol.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/vonattal-utkozott-egy-teherauto-simontornyan-2616383/

Címkék

Legutóbbi bejegyzések

Archívum