Fábián László és Rácz Tamás, az Ésszerűbb Közúti Közlekedésért Egyesület aktivistái párhuzamosan interjúvolják meg a hazai autópályákat üzemeltető Magyar Közút szóvivőjét arról, miért vannak 60-as táblák az M1-es építkezései mellett, illetve mutatják be, mennyire irreális betartani ezeket a korlátozásokat, amelyek köszönő viszonyban sincsenek a forgalom természetes tempójával. A Traffix videóriportja egy igazi hazai közlekedési paradoxonról:
Igazán megnyugtató megoldás sajnos nincs. Marad a látszat-korlátozás, amit senki sem tart be, és marad a remény, hogy azon a néhány száz méteren, ahol valóban fontos lenne lecsökkenteni a sebességet, megússzák baleset nélkül az autósok is, az útépítők is. A helyzet rendezéséhez komoly paradigmaváltás kellene az útüzemeltetők részéről és a közlekedők részéről egyaránt.
Mi pedig azon dolgozunk, hogy ez a paradigmaváltás minél előbb létrejöhessen. Ha tetszik, amit csinálunk, oszd meg ezt a videót másokkal is, segíts nekünk abban, hogy minél többen közlekedjenek minél tudatosabban és biztonságosabban a magyar utakon!